the day you left me for someone other dude(ette)

igår jobbade jag mitt första pass. På mindre än en timme lärde jag mig att göra sushi. Stress och panik, men det gick bra. Blev riktigt grym till slut. Kunderna gillade det iallafall. Jag har nog lite jappe i mig. Inte...
Min första dag och jag blev lämnad från 15.30-18.00, tror ni jag mådde som en kung? Ne. Gjorde två felbeställningar. Ville typ gråta, men jag fortsatte iallafall. Och igår var tydligen en väääldigt lugn dag. Hjälp. Mig. Men som tur är så har jag en/två andra tjejer som håller på med sushin. Jag har ansvar för allt annat. Kassa, kunder, personal osv osv.

Det läskigste av allt är att det är JAG som tar hand om stängning. Helt ensam. Jag minns inte ens vad Jonte sa till mig vad jag skulle göra och inte. Så jag får nog fråga bror idag igen, om han ens vet. Eller helt enkelt ringa och tracka Jonte.

Heidi kom förbi mig igår med. Två gånger t.o.m haha. åt båda gångerna.
Lite senare på kvällen så kom två killar och ville beställa. Den ena var väääldigt flirtig. Väldigt alltså. Så där charmigt.
Sen kom en till. Och han var tydligen lite stammis där. Utan att jag tänker mig för:
- jaha, så du käkar här ofta eller?
- ja, det blir ju ganska ofta.. vi ses!
Heidi tittar på mig och säger: "asså, du kommer ju SÅ få ligga snart!"

Vadååå, jag är bara trevlig!

Sen åkte jag och Heidi hem till henne för mys och mat. Pratade massa skit och ja, var som vanligt.
Sen gick vi och sov. Jag har legat med hennes ben mellan benen hela kvällen. haha.

Sen drömde jag massa mys, MASSA. Ahh, dog.
Inte om hejjds, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: J

Haru lagt ner eller? Grattis iaf =)

2009-03-16 @ 08:26:21
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Jos

Nej nej. Har inget internet för tillfället. :) tack!

2009-03-17 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0