"hey! This is Anna, my new BFF!"

Jag vet inte varför. Men igår natt drömde jag att jag var bästa kompis med Anna Hibbs och självklart så är det ju faktiskt så att vi säkert skulle vara ett fantastiskt radarpar. Jag har tänkt tanken förr. (På henne naken alltså)

Men summan av kadermumman är att jag aldrig skulle palla hänga ute på stureplansklubbarna 24/7.
Jag skulle consider mig själv som alkis inom en vecka. Jag skulle halka efter henne och jag skulle bli tanten som inte är på Whiteroom utan sitter hemma en fredagskväll (natt) och bloggar 03:48

Jag säger återigen: GODNATT. Nu ska jag sova. PÅ RIKTIGT!!

Kaaaaaanske.. Eller ligga med mig själv. Brukar ju bli så.


*smek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0