"Josefine, vi går igenom det här tillsammans nu, OKEJ?"

Det blev nästan som jag skrev igår. Jag råkade ringa taxi innan jag var fullt påklädd så jag hann inte välja någon tröja. Jag hade bara dragit på mig spetströjan över bh:n och inget annat. Ja, jeans då. Men det var ju verkligen inte så jag ville gå ut. När jag springer runt som en idiot för att hitta något annat ringer taxichauffören och säger att han väntat i 5 minuter redan. Inget att göra, slängde ner extratröja och sprang ner.
Kände mig sjukt sjukt naken med den där klädseln.

När jag kom in innanför dörren drog jag av mig tröjan fort som fan och bytte. I hopp om att han inte skulle märka något. Trodde jag ja. "eh, ska bara byta om"

Jag måste bara fråga; är det någon som har börjat gråta mitt under och efter en orgasm? Jag bara undrar.
Det har jag.

Ibland känns verkligen tre veckor som tre år.

Jag undrar när jag somnade inatt egentligen. Jag somnade kanske i 5 minuter, sen vaknade jag av världens magkramper och jag trodde för en sekund att jag skulle dö. På riktigt. Jag låg och skakade och även fast jag slappnade av så bara fortsatte jag att skaka och det gjorde fruktansvärt ont. Jag var uppe kanske fyra vändor in på toa för att dricka vatten och försöka andas lite. Sen tog jag alvedon och la mig. Somnade till slut. Thank god.

Utöver det så hade jag en toppenkväll. Som vanligt i ditt sällskap.
30 min av Inglorious Basterds. Mys. 15 min av någon dokumentär. Mys.

Jag klev av tåget idag så såg jag Lina i andra tåget sprang fram och hon sprang ut och skrek när hon såg mig. Vi kramades som att vi inte sett varandra på 7 slitna år. Vi bestämde oss för att inte åka hem och deppa av ensamheten igen utan vi drog till centrum, satte oss på Lucky House och käkade och pratade ihjäl varandra.
"jag vet hur du känner nu, ååååååååååååh... jag är typ som 15 år igen!". - Lina
Jag tycker våra bordsgrannar blev allt för tysta emellanåt. Jag förstår verkligen inte varför. Eeeehe.

Jag har rullat hem. Nu ligger jag i sängen med en sovandes kanin och katt i samma säng. Jag vet, jag har ett zoo hemma. Men det är mysigt. Nu ska jag se om det går någon bra film på tv ikväll.
Det är en morgondag imorgon också.

Mmmmm, min tröja luktar gott.

Kommentarer
Postat av: Lajna

MEN JAAA! MIN KROPP LUKTAR GOTT!!! ååååh jag dör!

2009-11-15 @ 17:21:18
URL: http://rosenlina.blogg.se/
Postat av: juicy

hahahaha love this

2009-11-15 @ 17:37:02
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0