Keep it in mind.

Hej och hå. Just nu ligger jag ensam, hemma hos Mandis i väsby och fördriver tiden tills jag ska åka till jobbet.
Jag borde åkt tillsammans med henne. Men nej, jag kom inte upp från sängen. As usual.
Jag lider av konstiga sömnproblem. Är det inte att jag ligger och tänker tills hjärnan kokar, eller att katten kraffsar på dörren 13883ggr om natten eller skriker. Eller annat. Så är det fan att sova tillsammans med Amanda i en 90säng hemma hos henne med hennes jävla RÖV. Jag skämtar inte. Jag har legat som en ostbåge tack vare hennes ghettoass och legat nere i en "springa" intill väggen. Sjukt oskönt!
Hon gick upp 15 min tidigare än mig för att hoppa in i duschen. Sen kommer hon in i rummet och kittlar mig under foten, självklart lackar jag. "LÄGG AV TJOCKRUMPA!!" Nej, ok så sa jag inte. Men jag hade kunnat.
Nej, Amanda är inte tjock. Men hennes rumpa vet jag inte vad hon fått den ifrån. Säkert stulit den av någon inföding någonstans i något land.

Annars då? Jo jag mår bra. Flyttar ju snart. Men, det händer saker på jobbet. Saker jag inte vet om. Saker jag får veta om på Måndag. Hmm.. Jag citerar Piff och Puff: "nånting, händer, det är nåt' skumt på gång"
Jag får återkomma med mer info om det nästa vecka.

Jamenjo, idag jobbar jag till 22 igen.

 

HÖRS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0