MONDAY LOVELY MONDAY!

Det pirrar i hela min kropp. Jag är så sjukt jävla glad idag.
Förändring, förändring. Allting kommer att bli bra. Jag känner det nu. FINALLY!

Jag fick ett SMS av Lina P. idag som fick mig att skrika rakt ut. Av glädje.
Iochmed att jag fick SMS:et så slog det mig. Jag behöver inte vara bitter och deppig bara för att alla andra jävla svennebananer har slagit fast för att bli det för att det är mörkt. Ok, jag gillar inte heller att det är mörkt. Men man behöver inte göra det värre än det är.

Jag har ringt Marlene så på fredag ska jag fixa mitt hår. Nej, det ska inte bli längre. Det blir en surprise.

Jag vet inte vad jag ska säga. Just nu svävar jag på moln.

Allt ska bli så bra Josefine, allt.

Jag har lust att fira eller något! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.





Kommentarer
Postat av: S

Vadå vadå vadå? :)

2009-11-23 @ 19:35:54
Postat av: Anne

Meeeeen... vad stod det i sms:et?! Var inte så hemlig! :) :) :)

2009-11-24 @ 10:28:15
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0