så som i himmelen

Det känns inte som söndag idag. Det känns som Julafton eller något annat trevligt.
Jag har varit i mina nya hoods och tittat på mitt nya hem. Jag är helt förälskad! Igen.
Inte nog med det så har jag fått en helt ny garderob, ja, alltså inklusive kläder!!! Jag behöver inga julklappar. Jag har allting jag vill ha nu.

Efter att jag och LP rensat garderober och lådor så gick vi ner till centrum och käkade på en ny restaurang. Jag avnjöt en väldigt fin Filé Mignon. Som jag sa till LP "min sista utemåltid en tid framöver".
Vi satt där ett tag och pratade om allting mellan himmel och jord... eller ja, allting mellan benen iallafall.
Jag gillar att umgås med LP. Hon är äldre, hon är lite visare och smartare än mig. Hon lyssnar och ger bra råd.
Tack för att du gör mig så glad!

Nu har jag fått nycklar. Jag har haft seigtseeing genom hooden. Jag har lärt mig vilken väg jag absolut inte kommer att vandra ensam när det är mörkt iallafall. Nu känns allting på riktigt!

Och nej, jag har inte fått ätit någon lussebulle idag heller.

Jag gillar när saker bli officiellt.


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag kanske får komma över till dig nu i veckan och hjälpa till med lite fix i lägenheten och sova över? Jag tar med lussebullar!

2009-11-29 @ 22:07:49
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

Du är JÄTTEJÄTTEvälkommen!!! :))))))

2009-11-29 @ 22:10:33
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0