Sleepy.

Jag har blivit helt frälst av våran box. Min absoluta nya favoritkanal är inget mindre än: Canal+SF kanalen.
Har sett tre filmer på raken. Avslutade med 30:e November. Jag minns inte ens senaste jag såg den.
Den väcker lite känslor i en. Den är asdålig och asbra på samma gång.

Oj, klockan är way too much nu egentligen. Men jag har ingen ro i kroppen för att sova.
Jag är tillochmed på städhumör. Men det orkar jag verkligen inte ta tag i just nu. Då kommer jag aldrig i säng. Vilket jag egentligen redan är. Men ni förstår.

Nu har jag suttit och kollat på massa bilder på Nicole (Nathalies dotter) och på Molly (Karins dotter & min brorsdotter) och sitter och "naa-aaar" för mig själv. Tänk när jag...
Den dagen, den lyckan.

Och för första gången i mitt liv. Eller ja, mitt "blogg-liv" så är jag förjävligt sugen på en egen design.
Nu har jag tröttnat rejält på dem som finns. Kan inte blogg.se lägga in lite fler roliga? Eller om någon snäll sate kan hjälpa mig. Jag förstår absolut INTE hur man gör. Hjälp. Im a geek.


Såja, nu har Kitty lagt sig till rätta vid mina fötter som det sig bör. Så nu är det nog dags att stänga ner och mula ner ansiktet i kudden.



♥ → besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0