stop that girl!

Det slog mig nyss att jag ätit en endaste "fulländad" måltid på tre dagar.
Och det var igår. 4 stycken räknigiri + 15 lösa räkor. Lösa räkor? Nästan som Sashimi.
Och ja, okej, jag erkänner i stundens hetta igår gick jag loss på en påse chips med dipp. Men det smakade inte så underbart som jag ville. Holiday-dirren var slut så jag fick köpa taco istället. Men ändå.

Min mage låter som ett vilddjur. Ja, Josefine. Shape up och ÄT. Jag gillar ju mat, vad är problemet?

Behövde inte ens ligga ner för att kunna knäppa jeansen. Det gick ståendes. Enda positiva med ingen mat.
Nej, jag skojar. Men vi bor ju i Sverige och i sverige får man inte skoja om allvarliga saker.

Men det skiiiiiiiiiiiner jag i.

Nåja, kan inte sitta här i jeans hela kvällen. Jag måste få på mig något annat med. Frågan är vad...
Ingenting kanske. Jeans och ingenting. Mina nipples kommer skära igenom jacktyget.
Tror inte han misstycker iallafall. eeeeeehhehe.

haj haj haaaj haaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0