Typical me.

Jag kan verkligen inte klaga på någon sömnbrist nu iallafall.
Igår somnade jag 23.30. Vaknade 09.4 - somnar om - vaknar svarar på sms - somnar om igen och vaknar 14.35. Det var väl skönt. Förutom att jag inte fått drömma klart sånt jag drömt om. För det första drömmer jag om att det är SOMMAR. Vem fan vill då vakna upp och se att det är kolsvart ute och förmodligen lika kallt som det är mörkt. ÅngestÉ. Pratar med Emma i telefon. Har tydligen pratat med Amanda också. Bra att jag ens kommer ihåg det. Lägger mig till rätta igen i sängen och börjar om på nytt att läsa "att välja Glädje" av Kay Pollack.

Det är 3:e gången jag försöker mig på den och inte bara streckläser. Utan verkligen försöker... förstå.
Det är intressant, men man ska också kunna komma ihåg det man läst och lära sig också. Jag lever ju oftast inte som jag lär. Tyvärr. Men nu, jag måste. Jag vill bli en bra människa igen.

Nu råkade jag också komma åt någon knapp på min dator så allting blir stort och fult.
Och nej; jag kan INTE ställa tillbaka det. Jag vet inte hur man gör.


"Varje gång du lyckas välja lycka gör du något stort.
Och påverkar därigenom världen omkring dig.

Varje gång du inte lyckas - döm inte dig själv.

Lycka är ett val.
Det är inte ett borde eller måste.

Lycka är en möjlighet.

Lycka ger ständigt nya möjligheter."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0