wey hey!

Idag var det första morgonen på länge som jag orkade mig upp och duscha. Raka benen och.. annat.
Kände mig pigg och alert när jag kom till jobbet. Enda tills jag träffade på Francis utanför som stod och blossade.
- du ser trött ut JosefinA
- jag är inte så trött.. jag har varit sjuk, kan vara det
- aaahaa, Aboude sa att du kan vara ledsen eller arg eller trött för att du har blivit et-dumpade!
- haha va?
- ja, du ser singel ut!

Jaha. Så jag ser dumpad ut. Tråkigt... eller? Hur ser man ut då? *snyft*

Hade ytterligare en jobbintervju med en tjej idag. Jag fattade inte ens att jag skulle ha en. Och hon fattade knappt heller. Så det blev väl sisådär. Jag sa att jag skulle höra av mig iallafall.

Sen åkte jag hem till Amanda. Eller ja, efter att pendeln var 7 min försenad. OVANLIGT.
Mötte upp henne på Hemköp och handlade hårfärg (inte till mig) sen köpte vi thaimat och Ramlösa. Gotti.

Nu klev kvinnan precis ut från duschen. Ska bli kul och se hur färgen blev. Eeehehe.
Jag sover här ikväll. Jag orkar inte sova ensam. Blir galen.

Min brorsa har också börjat blogga. Hahaha..
Jag kanske inte sagt det innan men det är ju så här var. (Nej, vill inte påstå att jag är bra på att skriva. MEN..)
Min mamma, storebror och lillebror har lite svårt för bokstäver. eeeheehe.
Min pappa, jag och min lillasyster har lite bättre koll och är lite av ordpoliser i värsta fall.

Hittade en rolig sak i hans blogg iallafall.

kompisen: jag fick ligga med en brud idag !! :)
Daniel : jaha hur då? du e ju ful!
kompisen: via mötesplatsen

http://sushikungen.blogg.se

HAHAHAHA. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0