amore!

Jag försov mig idag. Igen.
Och jag vet faktiskt inte varför ärligt talat jag ville somna om för min dröm var världens skummaste.
Först å främst så hade jag blivit inneboende med någon människa i ROPSTEN.
Det var katter öveeeeeeerallt. Sen är det inflyttningsfest och på festen så är det massa karaktärer från One tree Hill med. T.ex, Lucas (som tydligen var kär i mig), Dan och Karen.
Jag blir inlåst på toaletten med Dan. Jag står mot dörren med nerdragna byxor och putar med rumpan.
Men när jag tittar bak så är det inte Dan. Det är en annan från verkliga livet. Meh he he heeee! You know.
Helt plötsligt flyger dörren upp och Karen står där med Lucas. Lucas ser ut som att han vill mörda mig.
Karen tittar på mig och jag försöker förklara att vi iiiiinte har gjort någonting. Men det var ju lättare sagt än gjort med byxorna nere vid anklarna.

Sen vaknade jag iallafall.

När jag kom till jobbet så var Abbe där. När Abbe inte jobbar hänger han alltid utanför mig och röker och dricker mitt gröna té! Han är rolig. Han tog blodsockret på mig idag. Jag hade 5.0 helt lagom alltså.
Han börjar nämligen bli lite orolig för mig.. att jag har fått diabetes eller något.

Sen som vanligt kom Koko in och frågade "vill du?" och jag svarade som vanligt "alltid" och han fortsätter som vanligt "du vill alltid". Fast jag vill inte det. På riktigt.

Sen kom min thaikompis MI. Hahha.. det här är helt sjukt.
Just nu minns jag inte ens om jag har skrivit om det här därför gör jag det nu.
Mi är en thakille som är på SEMESTER i Sverige och bor hos en "vän". Ja, en äldre dam. Jag vet inte jag.
Han har börjat hänga hos mig varje dag och säger alltid att jag är hans bästa vän i sverige.
Killen är 26, på semester i estockholmo tills i december. Han vill att jag ska guida honom. Han vill att vi ska ut och klubba. Idag bjöd han med mig till GOTLAND nästa helg. Jag vill inte vara elak och säga nej, så jag fnissade mer.

Jag håller på att somna just nu. Men det kan jag inte. Måste duscha. Ska upp tidigt imorgon och köpa doppresent.
FÖR imorgon döps Nicoooooooooooooole. Sheisse. Tiden bara rusar iväg! Som sagt. Jag är alltid ute i det sista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0