I said something..

Idag har jag haft inlärning med Natacha på jobbet. Hon lär sig snabbt må jag säga.
Men jag blir skyldig en stripp med lite slit som hon fick göra. Nåja, det får jag ta!

När jag sitter på tåget på väg hem från jobbet så sitter jag och tittar ut genom fönstret, mot en kohage.
Ja, det finns såna på M-line.
Helt plötsligt ser jag en ko 'bestiga' en annan ko och jag brister ut i skratt.
Tills jag upptäcker att det bara är jag som tyckte det var roligt. Biter mig i läppen för att underlätta skrattandet.

Nu väntar duschen på mig!


Juste... sen skulle jag ringa upp Natacha eftersom att hon hade skickat ett sms "ring". Snåla jävel.
Men tydligen ringer jag hennes gamla nummer. För det är en kille, med skånsk dialekt som svarar och jag tror ju att jag råkat ringa Markus P först, tittar på luren. Det står Natacha. Driver hon med mig eller? "ehm, har jag ehm.. ringt Natacha eller?" Han svarar med sin dialekt: "haha, naej do har nog ringt fel..".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0