Inte kul, INTE kul.

Jag kunde inte somna igår natt. Det var ett helvetes vridande och vändande på mig, försökte puffa till kuddarna, försökte lägga mig i alla möjliga positioner. Men det gick absolute inte.

När jag väl somnar inser jag att jag bara har 4-5 timmars sömn att avnjuta. Ursäkta mig, "avnjuta"!
Jag drömmer sjuka saker. Jag drömmer om hur jag kommer försent till jobbet i alla möjliga situationer.
Först träffar jag Natta som tvingar med mig ut på en "harmonisk" badmadrass-färd i Djurgården. Men helt plötsligt så lyfter sig madrasserna och vi flyr upp i luften. Ju högre upp vi kommer, desto svårare är det att klamra sig fast. Jag försöker blunda och hoppas att jag ja, drömmer. Läskigt blir det när vi är högre upp än Fritt Fall på Grönan och helt plötsligt vänder madrasserna neråt och jag flyger jättehårt ner i vattnet och får panik och försöker simma upp, fort fort. Natta betedde sig som att inget konstigt hade hänt. Kooonstigt vaaaa?

När vi kommer upp är det bara jag som är dyngsur. Jätteeeekonstigt.

Aja, allting i min dröm handlade om att jag försökte göra så mycket som möjligt men att INTE komma försent till jobbet. Tills jag vaknar ur denna panikartade dröm och inser att jag ligger med telefonen i handen, under kudden. Tittar på klockan och ser att den är PRICK 11.00, dvs den tiden jag börjar.
For upp ur sängen som en raket och slänger på mig kläder och slänger i mig två mackor.
Jag fixade inte ens håret. Jag såg ut som ett grottmongo på vift.

Jag har dvs jobbat 4 timmar idag, med EN endaste kund. Oerhört givande.
Direkt efter jobbet gick jag in på salongen och bad Nuzzen tvätta och torka mitt hår.
Haha, alltså.. det är det bästa jag vet. När någon annan tvättar och fixar mitt hår. När jag blir rik en vacker dag ska jag ha en som alltid gör det åt mig när det är dags för det. I really love it.

Mitt i all föning så böjer eller ja, han är ju typ dvärg 165cm "lång" och säger:
"nar do gör så där med monnen i espegeln, du är sexig, jag svär.. habibi!"
- Så här? (gör minen...)
"oooufh assåå.. jag sväär"
JAG SVÄR.

Jag är superdupermätt just nu. Jag åt två köttbitar, två tomater och en saltgurka till middag.
Jag doppade köttet i chilisås. Mycket gott. Mycket mätt.

Imorgon jobbar jag kväll och för en gångs skull ska det faktiskt bli oerhört skönt. Ahhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0