Lajbans!

Jag är en mycket nöjd tjej för tillfället.
Återigen har Marlene lyckats med mitt hår, jag är inte längre än grå/orange-råtta.
Nu är det blont och fint igen.. iiiiho, ja jag är glad och jag vill aldrig bli mörkare igen.

Förseningar var det sjölvklart i tunnelbanetrafiken vid rusningstid. Jaiks.
"vi kommer behöv klippa oss igenom stan". Klipp på, bara jag kommer i tid. Eeeeeller hur!

När jag kommer till jobbet är det kö utan desslike och jag får slänga av mig ytterkläderna och börja på en gång.
Stackars Yoyo var helt förstörd. Men vi klarade det. Även om hon hotade med att gå hem tidigare för att hon var "sjuk".
Det var hon ju inte. Hon var lite puttig för att en kund hade varit lite otrevlig mot henne. Men med min kärlek och en kram så fick jag henne att stanna kvar. Tänk om det fungerade i alla lägen...

Nu sitter jag hemma hos Jonthe. Jag skulle hit och lämna kuvertet från idag då passade jag på att ta en sängplarre.
- vadå, jag bjuder på cigg men får inte ens komma upp?
- VADÅ? ska du sova här också?
- men jaaa
- då får du ligga med mig! och med.... anonym kvinna
- OKEJ, nej
- nej men självklart!
- TACK!


Jag brukar alltid utnyttja honom på lön och sängplats (madrass på vardagsrumsgolvet). Nej då, jag tycker om Jonthe, han är snäll och lite dum. Precis som det ska vara. OCH så är han ju en av min brors bästa vänner. Som jag har tagit.
Jag är snäll. LOVAR!

Jonthe kom in i vardagsrummet med en tandborste i käften och en i handen och räcker över den till mig:
- va? är det min? får jag den?
- JAPP!
- en orange... va fint.. har du köpt den speciellt till mig?
- mm


Den var ju iallafall in-plastad. Thank god.

Jag hör hur det fnissas ifrån sovrummet och här sitter jag i min ensamhet och smeker mitt fina hår.
Imorgon kl: 11.44 sitter jag på tåget till Falun för att hämta hit min lilla kille. Kl: 18.16 är vi tillbaka i estockholmo, det blir sushi till middag. Jag har lovat honom det. Jag kommer ta med mig Falö-dialekten på köpÄ!


... jag hör vad ni gör där inne. Kunde jag inte fått öronproppar till tandborsten med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0