Ni Ta MaDa.

Har blivit skitsnygg i håret idag. Igen. Tack Marlene! Hon har magic-fingers for sure.
Efter att ha hängt med henne och hennes kollegor på salongen några timmar så begav jag mig in till stan.
ENSAM. Det har aldrig hänt förr och fifan vad tråkigt det är. Jag testade massa jeans (med mätt mage). Så ja, jag kunde inte ha några i min storlek. Men jag testade ändå för att fördriva tiden.
Slutade med att jag köpte en svart lång kofta med fet krage från H&M och en fin sjal och och och... min mascara och nytt läppstift. Så nu var man fattig igen.

Sen hängde jag som dom coola människorna vid Hötorget och väntade in Markus för bio.
Eller ja, vi var också ute i för god tid. 3 h för att vara exakt. Så vi gick och åt kinamat och satt och skrattade.
OCH pratade allvarliga saker. (Ja, Amanda Danielson, vi pratade bara om golden retriviers).

SEN kunde vi gå till biografen iallafall. Flickan som lekte med elden. SE DEN!

Vi såg också ett gäng blinda som hade varit och sett..... "sett" någon film med.
De synskades riksförbund var i farten och gick på bio. Jämnställdhet ska vi ha i detta samhälle.
Döva går på rockkonsert och blinda på bio. Why not liksom!

När vi kom ut SPÖREGNADE det. Så nu luktar jag blöt hund.
Men det gör inget. För när jag kom hem stod min efterlängtade Gucci-parfym på borde, direkt importerat ifrån staterna. Me like...

Så imorgon ska jag inte lukta blöt hund..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0