Nu blev jag ju SUPER-FNISSIG!

Äntligen luktar min fula hjärtkudde underbart igen.
Today I'm totally satisfied.

Jag sov alldeles för länge idag, men det var underbart att äntligen vakna när jag själv vill.
Sen blev det en riktigt "frukost" och filmtittande. Jag tittade på elefanten Horton.
Ja, hej jag är 5 år gammal.

Sen kom Mackisen... Mackisen? haha. IALLAFALL.
Mys mys mys. Sen tittade vi på Ensam mamma söker. Jag tror jag fått honom beroende av det nu.
Eller tror inte, jag VET! Jag älskar verkligen mamman Madeleine. SÅ underbar!
"nu blev jag alldeles super-fnissig!" Hennes dialekt göre. Skön tjej, skön tjej.

Skratt och mys gjorde min kväll.

Nu ska jag titta klart på Ali G sen blir det sovdags och upp och joppa imorgon.

BESOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0