Rövskavsår.

Jag kom iväg till Falun iallafall. Efter ett jävla letandes efter rätt spår ett bra tag. Men jag klarade det. Så klart!
När jag kom fram till stationen i Falun så hade jag förberett mig på att jag skulle fått vänta 30 min innan Per skulle hämtat mig. Men så fort jag kom in i väntsalen så kom Per och Linda dit.
Linda blev lite ledsen och bestämde sig för att Benjamin INTE ska ta sin vaccin-spruta än.
Sen skulle vi åka och överraska honom på fritids. Han visste nämligen inte att jag skulle med dit.
När jag kommer in så springer han mot mig, hoppar upp och kramar mig som att han aldrig ville släppa taget och säger (jag dör..): "guuu vad jag har längtat efter dig heeela dagen idag!" Det var HUR underbart som helst att höra! När han blir äldre kommer flickorna falla som furor efter honom. Men jag ska lära honom att bara gilla en.
Sen var det bara tillbaka till stationen och hoppa på tåget till Stockholm igen. Benjamin var jätterastlös men han var en ängel och ville bara gosas och tala om för mig hur mycket han saknat och längtat efter mig.
Mitt hjärta går sönder. Min lilla kille.

Slutet mot resan så blir Benji bästis med hon som sitter bredvid och ritar sönder hennes arbetsblock och skriver SKRIIIVSTIL i hela blocket. Haha.. "kan du göra en stjärna med skrivstil eller?" Sen ritade han en bebis, och hon Mia skulle gissa vad det var. Då tittade hon på mig och säger "det kanske är en liten lillebror som du vill ha".
Lika bra jag inget säger. Hon kan få tro att det där, världens sötaste unge är min son.

Sen raka vägen till hammarbyhöjden där han tryckte i sig sushi och kramades med sin pappa.
Sen lämnade dem mig. Jag fick inte sova med Benji ikväll. Men imooorgon ska jag det!

Jobbade 3h som var väldigt givande. Hade en kund inne idag som testade sushi för första gången, efter att vi "kallpratat" lite ler han och frågar: "får jag bjuda ut dig!?" Men nej. 
Haft förskräckliga magkramper idag. Slutet mot kvällen bestämde jag mig för att ta en taxi hem. Ja, hammarbyhöjden - sigtuna. BRA DEAL. Inte. Men det var fanimej värt det.

Jag är full med fördomar som jag inte trodde jag hade ens. Så fort jag satte mig i bilen och mannen började prata med mig fick jag panik och tänkte "måste jag verkligen prata med honom hela resan hem??". Han var rysk.
Jag fick skrika för att han skulle förstå mig. Sen började självklart mina fantasier rusa iväg om att han är en rysk maffiaboss som ska kidnappa mig, och VARFÖR jag ens tänkte så var för att jag stirrade mig blind på touch-screen bilden där det kommer upp text och såg hur han tog bort ÖVERVAKNING. Övervakning - Avbruten.
Varför avbröt han den bara för att jag satte mig i bilen!??! Inte nog med det kunde han inte koncentrera sig på vägen utan satt och sneglade på mig hela tiden vilket gjorde mig illa till mods. Jag satt och såg ut genom fönstret hur mitt gick i revy och hur jag loggade in på fejjan och uppdaterade min status: "är jag inte hemma inom en timme, ring mig eller polisen." förstå hur jävla patetisk jag är egentligen.

Andreij som han hette varken mördade, våldtog eller sa något hemskt till mig. Gav han tilloch med 2 spänn i dricks. Jag vet, HYGGLO-JOSSAN!
... fast, jag kan väl säga att jag ändå har lite ångest över att ha åkt taxi för 850:-
Nykter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! busvisslar

2009-11-05 @ 01:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0