This is not my lucky day.

Jag vaknade ju som tur var inte bakis idag. Skulle varit jobbigt om så var fallet efter EN öl igår på Vickan.
Jag tror aldrig jag har känt mig så himla tråkig som jag gjorde igår. Eller ja, jag och Heidi får dela på "tråkighets-platsen". Vi satt i ett hörn med samma flaskor i över 2h medans alla andra dansar.
Vi satt och hade dejt istället. Det roligaste ("roligaste") var när vi pratade schlager och jag säger:
"den enda schlagertjejen jag orkar med och som jag faktiskt tycker om är Sonja Alden".
Tror ni inte att jag hör i micken, en tjej som börjar "lätta spår i sanden..." Jag hoppar upp och ser självaste Sonja på scenen! Sen började hon förvisso sjunga på engelska och då var jag inte lika glad längre.

Vaknade hemma hos Heidi, flög i kläderna och fick springa till tåget och som jag missar. Självklart.
Väntar in nästa när dom säger i högtalaren att nästa tåg mot Stockholm central-södertälje c är INSTÄLLT.
Blir förbannad. När jag väl kommer fram till centralen så missar jag tunnelbanan också.
Allting fördröjs och fördröjs väl på jobbet är allt bajs.
Inte nog med det, ringer några jävla riksmongon och beställer mat som jag ställer mig och gör.
Våga tjuvringa till mitt jobb igen. När jag blir arg, blir jag riktigt arg. Så när nästa PRIVATA samtal kom så bad jad dom dra åt helvete. Kanske inte så smart drag men sen ringde dem inte igen. Tack.

Blev inget mysande idag heller. Jag avlider snart. På riktigt. Nej, inte för att jag är kåt.
Utan för att jag vill pussa och bli pussad på, pilla i håret, lukta på.

Stackars mig.



Kommentarer
Postat av: jennaaaan

jajajajaja, pussa o pussad på o pilla i håret....!

vissa har det bra!

2009-10-13 @ 22:14:54
Postat av: jennaaaan

jajajajaja, pussa o pussad på o pilla i håret....!

vissa har det bra!

2009-10-13 @ 22:15:30
Postat av: juicy

men jag fick ju inte det ;(((

2009-10-14 @ 00:20:24
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0