välkommen till jorden.. osv

Idag har lilla Nicole döpts. Men innan dess har jag stressat livet ur mig själv.
Hade ställt klockan på 09.15.. snoozade 10 minuter. Sen var jag klarvaken. Men låg kvar en stund, stängde av alarmet och låg och tittade i taket och SOMNAR.

Vaknar igen i världen panik och klockan är helt plötsligt 09.45. Ja, panik. Min buss gick 10.32, jag skulle duscha, föna håret, platta håret, klä på mig och sminka mig. Jag hann föna håret och klä på mig.
Så jag var nog vackrast på dopet. Inte. Jag fick höra att "har du gått ner i vikt!?" Igen. Jag vet inte.. hoppas. TACK! hee eheehehehe..

Jag hann till stationen iallafall. Köpte mig en smoothie till frukost, sen kom Johan och Carro och hämtade mig, sen upp till eurostop och köpte RAKHYVLAR (till mig själv) och presenter till Nicole.
Sen iväg till kyrkan. Sjukt mycket folk. Lilla.

Det var jättefint. Nicole grät inte en endaste gång. Carro sjöng, jättejättefint. Jag satt och bölade.
Sen blev det massa fika. Fan, jag som har hållt mig ifrån läsk och allt annat. Körde på hårt... coca cola, tårta och vaniljbullar. Nu har jag ont i magen, hahha. Puss.

Kom hem och ringde Markus, fick skratt-attacker så nu har jag ont i halsen.
"la du dem här för att vara rolig..." Haha, jag avlider. Det är kul med internskämt.

Nu ska jag fortsätta med mitt städande. Försöker bara komma på hur man byter dammsugarpåse. Jävla problem alltså.




världens finaste Nicole!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0