Men vänta nu...

Jag smygtittade på nya Ensam mamma söker alldeles nyss och jag blev lite irriterad faktiskt.
Ena mamman har en son som är 17 år. En av hennes killar hon valde kvar är 22 år. Hennes son ville absolut inte att hon skulle välja honom för att han är i samma ålder som hans kompisar.
Jag håller med honom. Faktiskt. Om han säger upp kontakten med henne så gjorde hon det valet själv. Helt enkelt.

Jag skulle iallafall inte prata med min mamma om hon började dejta någon i min ålder.
"hej stypappa.. vi gick i samma klass i lågstadiet" Nä, fyfan. Stackars pojke. Sonen alltså.

Idag har jag varit i Uppsala och besökt Marlené. Hon har fixat mitt hår. JÄTTESNYGGT! JÄTTENÖJD!
Sen har vi pratat en massa gojja också. Mycket trevligt.

Helg.. hm, för pussys. NEJ, ge mig. Helvetti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0