Mycket, mycket intressant..

PÅ senaste tiden har en drös män på min facebook gått och stadgat sig.
Och för att göra en lång historia kort. Dem plockar bort en som 'vän'.
Jag menar.. varför? Vad är folk rädda för?

Visst, en har ju redan förklarat att han har en psyko-tjej som lider utav grov svartsjuka.
Sen när blev det för mycket att ha vänner av motsatta könet?
Jag har gjort ett misstag en gång och tagit bort ALLA nummer, ALLA msn-kontakter osv för en annan typ's skull.

Det gör jag inte igen..

Å, jag må vara den enda som inte har någon som helst kontakt med något ex.
Thank god.

Men VÄNNER.

Ah, spyr i era töntiga munnar.

Kommentarer
Postat av: Jennaaan

STÖÖÖÖÖRDA MÄNNISKOR! såna som dom borde inte stadga sig...fyfan va sjukt! bra förhållanden dom måste ha liksom! or NOT.

2009-09-25 @ 14:53:35
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

riktiga pussys alltså!!!!

2009-09-25 @ 15:24:15
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0