ohoj!

Jag tog sovmorgon till 13.00 idag jag. Det behövde jag verkligen!
Men jag vill ju inte påstå att jag vaknade glad som jag hade hoppats på.
Nej, för självklart drömmer jag att Nathalie och min bror har hookat upp.
Hon beter sig så drygt att jag vill slå henne. Inte nog med det så ringer min bror mig, han väcker mig alltså. Å, då är jag skitförbannad på honom, även fast det bara var en dröm. Drömmar alltså.

Sen finner jag absolut ingen logik i att mitt hår torkar snabbare när jag har långt, istället för kortare.
Jag kan absolut inte förstå hur det kan gå till? Är det någon som vet, är jag taksam för svar!
Sen är jag lite ångestladdad också för att jag klippte lugg. För nu vill jag ha en lååång som jag hade innan så jag kan ha en riktigt snygg mittbena. Nej, men nu får jag köra mittbena MED hårnålar. Nåväl!
Vad är väl en bal på slottet?

Ska alldeles strax pysa iväg till jobbet, efter det ska jag hem till Amanda och mysa med henne. Det var the big planes för today.

Nu ska jag ta och klä på mig. Lite jobbigt att komma naken till jobbet... JOBBIGT!

ciao

Kommentarer
Postat av: Jennaaan

pinsamt att sitta naken på tåget också!

2009-09-15 @ 15:26:24
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

fett pinigt!

2009-09-16 @ 10:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0