saw-a-di-ka

Slapp dag, really slapp måste jag säga. Blir lite seg av att hösten är här. Har invigit den med att änvända ett par höststövlar. Känns ju lite så där. Men verkligheten är ju så nu va. Nu längtar jag bara tills jag kan få börja använda mössa. Det är min grej!

Läste Fredag's bilagan som man kan köpa med aftonbladet idag.
Där hon den där Malin (vadhonnuheter som kärleksbloggar) hade skrivit en krönika.
Jag satt och skrattade lite för mig själv när jag läste den.

"Killar som inte kan fickparkera, kan INTE knulla."
osv osv...

Det är roligt med min hater jag har här i bloggen som alltid påstår att jag är en fläskis.
Hade fått en kommentar "fläskfitta"

Jaså, det har jag. Aja, jag och min fläskfitta kommer iallafall överleva vintern.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0