Stop! In the name of Love, before you break my heart.

Igår natt sov jag med min tjej. Min finaste tjej. Det var så länge sen vi träffades, så vi var extra mysiga med varandra. Hon var mysigast när vi hade krypt ner i sängen "vi måste lägga oss under båda täckena tillsammans.. annars blir det så kallt, hihi". Så där låg vi ihopslingrade och började svettas istället.
Men det var verkligen jättemysigt. Å, det påminner mig bara om hur mycket jag avskyr att sova ensam. Usch.
Att vakna upp i sked. Halleluja! Lovely.

Jag låg och drog på mig lite för länge och kom lite sent till jobbet.
Jag trodde jag skulle vara utvilad. Men jag sov faktiskt inte så mycket inatt.
En sak bara: börja aldrig tänka på massa onödigt strunt innan du lägger dig. Det går inte att koppla bort.
Jag låg seriöst och tänkte på hur jag ska börja träna igen, HUR jag ska fixa mitt hår, HUR jag ska bajsa.
Ja, men ungefär. Eller ja, det var såna saker jag tänkte på. Jeeeesus!

Idag berättade grannfrisören också att hans fru tror att han är otrogen mot henne med MIG.
Jag började skratta, men sen insåg jag vad hemskt det måste vara för henne om hon verkligen tror det. Stackars henne! Jag som aldrig i hela mitt liv skulle ens tänka en naken tanke om den människan.
Visst att jag brukar reta honom. Men ändå... öhm.

Efter jobbet sprang jag hem och packade väskan och tvingade med min lillebror till gymet.
Jag trodde min f.d PT skulle jobba och ta död på mig. Men det var han inte, så jag fick peppa mig själv istället.
Men nästa gång (imorgon) vill jag vara ännu tröttare. DÖD ska jag vara.
Jag måste ändå stretcha nu om jag ska kunna gå imorgon. Är det något jag ÄLSKAR så är det benmaskinerna.
Åtminstone dom som man tränar in/utelår och rumpa. Där kan jag sitta tills jag somnar.
Det är skönt att köra igång igen. Jag är sjukt taggad!



bonnkoftan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0