tantjävel?

Hädanefter ska jag ALLTID, notera ALLTID lyssna på min magkänsla.
Var mig barmhärtig alltså!

work: 14.30-22.00. Jag har kramp i mina vader.

Mickan (Netto) kom förbi och hälsade på. Hon har ju damp också.

Jag har inte tid med bloggen just nu egentligen. MÅSTE duscha. Sen sova.

Juste, jag kände mig jättegammal idag.
Det satt två stycken småtjejer, vet inte i vilken ålder, berusade vid tunnelbanan.
Ena vänder sig om och tittar på mig med fylleögon och skriker:
- "harrruuu cigg?"
Jag stannar upp och tittar på henne med onda ögat, går fram till henne och räcker fram paketet och:
- "du, fråga lite trevligare nästa gång"
- "ah. jag lovar!"
Vilken kärring jag har blivit.

Inte nog med det så hoppar det på en ful liten tönt på tunnelbanan som sätter sig mittemot mig.
Han sitter med en halvrökt cigg i käften och glor på mig så jag blir irriterad.
- "vad glor du på? ska du tända den där, kan du fan hoppa av! jeeesus... "
Han sa inte ett ljud.

Ond kvinna jag är.
ME LIKE!


Hann ju iallafall mysa med Natta och Nicole någon timme idag.
Saknar dem redan! PUSS.


Kommentarer
Postat av: natacha

hahaha! Tanten vi måste ta en dag och genomföra planen också!

2009-09-13 @ 14:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0