unstoppable yoooooou ooh oh ooh

Hemma hos Heitti i solna nu efter några timmars spring i Kista centrum.
Som vanligt när man har pengar så hittar man absolut ingenting man vill ha, och tvärtom när man inte har pengar.

Jag hittade inga jeans i min smak, Nä, mja mjoo. Nej, det fanns helt enkelt inte.
Däremot hittade jag en kofta i bonn-stuket och en annan kort svart kofta och en någon annan grå casual tröja.
sen hittade jag faktiskt en klänning för endast NITTIO riksdaler. Vad jag nu ska med den till.
Kan ju vara fint, någon...gång.

Heidi sitter bredvid mig och löser finsk korsord. Och med bredvid menar jag att vi nästan stter på varandra.
Hela soffan fri. Men nej, vi sitter ihopklistrade. Mycket mysigt. snart är vi säkert nakna också!

Tar nog och säger hejdå nu.

beso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0