You never make me scream, that's really not OK!

Ledig idag och jag borde verkligen ha gått till tvättstugan och bokat tvättid.
Det gjorde jag inte nej.

Istället hittade jag kokt potatis, hemmagjorda köttfärsbiffar och hemmagjord svampsås i kylen.
Det fick bli mitt to-do idag.

Mycket snack om svamp dom här dagarna tycker jag.
Vare sig det är vanlig ätbar svamp. Eller annan.. "ätbar" svamp.
Nej, jag ska inte gå ut i skogen och käka flugsvamp.
Eller annan "svamp" heller.

Sen kan jag ju också erkänna att jag suttit och kollat igenom ALLA gamla "ensam mamma söker" avsnitt på datorn med. Hur kul var det då? Nej, inte så jättekul. Men det är ju kul när det går bra för andra.

Seriöst.. har ingenting att skriva om för tillfället. haha..

Ska strax iväg och grilla.

tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Jennaaan

hallåååå, blev håret bra ellerr???

2009-09-02 @ 00:20:57
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

Men hallå. du såg ju det igår. :D

2009-09-03 @ 19:50:24
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0