Bad-Body-Day

Men seriöst. Igår kände jag mig snyggast i världen. Idag känner jag mig fulast i världen.
Utan att skrika om'et. Men hur kul är det att komma ut nyduschad från duschen, rakt ut till en helkroppsspegel i DAGSLJUS för första gången på flera månader då det annars har varit svart när man duschat.
Och ser ALLT. För det första, Jag är KRITVIT. Alltså nästintill genomskinlig och lite gul och lite grön eftersom att mina ådror syns och så har jag väl någon fläcksjukdom. Jag borde inte sola solarium. Men nu kräks jag om jag inte får göra det. För det andra så hade jag noppat ögonbrynen IGÅR, nej men nej. I detta solljus så hade jag ju AFFRObryn igen. Sen känner jag mig svullen i hela kroppen och vill bara.. nej, inte gråta. Är ingen tönt.
Men jag blir små pissed. Eller jag blev.. så jag slängde allt som är relativt onyttigt ur mina skåp.
Och mina chips som jag fick i födelsedagspresent kan någon komma och hämta.

Nej men annars då? JÄVLIGT UNDERBART VÄDER! Men jag har tvättstuga och ska nu vika tvätt. JIPPIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0