Blah blah blah-nah nah nah

Smärtstillande och Aftersun - check!
Inga kläder - check!

fast jag har faktiskt ändå rört mig utåt idag. Även fast det faktiskt inte känns som det för tillfället.
Först apoteket och köpe smörjasmörja till läpparna och mina magtabletter.
Sen tänkte jag KÖPA en greksallad. Men kom på mig i sista sekund FAN VAD ONÖDIGT.
Gick in på pulsen och handlade själv. Så nu är kylen och frysen full igen.
Gjorde egen sallad idag jag; sallad, tomat, gurka, kikärtor, svamp, avokado, majs och MUSSLOR, och olivolja och salladskrydda toppat! Mums mums mums och jag har ändå kvar nu! Mycket bra gjort av mig.

Nämeeeen! Idag tror jag att jag får besök av Stefklut också.
Tänker tvinga honom att sno med sig godis ifrån sitt jobb.
Någonting ska jag få för att jag ens låter honom komma hem till mig.

VARFÖR får jag inget annat herrbesök eller så? Jag menar.. någon man faktiskt kan hångla med och ta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0