Frajjdäjj!

Har nyss pratat ihjäl/av mig med Nadja. Aah, det behövdes må jag säga.
Nu behöver jag inte prata på hela dagen/kvällen. Yeah, i wishooo. Hoho.
Jag tänker inte göra ett skit idag. Jobbar 10-22 hela helgen. Roligt va?
Men jag jobbar med Maja, och det ska fanimej bli roligt! Bara hon inte glömt. DET HAR DU INTE VA?!

Nu ska jag plocka fram kyckling ifrån frysen. Dags att göra iordning föda till mig själv! wuhu.
Förresten så sitter jag helt låst på blocket.se och håller mig uppdaterad på annonserna. hihi.




Hittade fan ingen charmigare bild än den här för tillfället..
Jag vet. Jag är oftast längre än mina vänner. Förutom när jag hänger med Täby-patrasket. Anne, Natta och dom där.. dom är långa. Och Mickis (Märsta.. förlåt.)


Kommentarer
Postat av: Anne

Patrask?! haha långa och ståtliga är vad vi är ;)

2010-04-16 @ 21:04:17
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0