FUCK ME, IM FUCKIN' FAMOUS!


Mathias Henriksson

för 12 minuter sedan



Mathias Henriksson
Mathias Henriksson

Jossan, I love you!
Mathias Henriksson
Näe, men Jossan!
Helt seriöst.. det är sällan jag läser bloggar, det ska du gudarna veta..

Men din jävla blogg.. jag sitter fan & garvar IRL i mitt mörka jävla rum.. hur sjukt är inte det?
för 5 minuter sedan

Sofia Forsén
för 5 minuter sedan

Josefine Törnberg
Josefine Törnberg
Du kallade mig Gud. Jag älskar dig!
för 4 minuter sedan ·

Mathias Henriksson
Mathias Henriksson
Det var faktist ett skriv fel..
Jag tänkte skriva: "Det ska du veta.." men så radera jag & tänkte skriva "det ska gudarna veta.."

Men faktist.. du är GUD!
för ungefär en minut sedan

Sofia Forsén
Sofia Forsén
men de är på riktigt jossan, du är fan inte frisk. jag ska kirra sponsorer.
för ungefär en minut sedan



Folk ska bara veta en sak; FUCK ME, IM FAMOUS! okej, jalla hejdå.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är ett stort fan, som jag tidigare nämnt. Sluta fan aldrig blogga.



jalla hejdå

2010-04-15 @ 02:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0