I min livligaste fantasi..

Idag stod jag på jobbet och drömde mig bort. Jag klev in i någon annan värld. Någon annanstans.
Skulle nog kunna kallat mig halvt vid medvetandet. Halvt ja, borta.
Men log. Det gjorde jag.

Jag tänkte på en överraskning. En överraskning så fin. En sån som man behöver då och då.
Jag tänkte på hur Han stiger in och överraskar mig på jobbet. Ler. Smeker undan mitt hår från mitt ansikte. Omfamnar mig och kysser mig. Ingen vanlig, naturlig kyss. Utan en kyss full av liv och lust.
Mitt blod rusar igenom min kropp. Kroppstemperaturen går från minus till 100+ och jag fylls med energi.

Jag blir indragen bakom skynket. Det är bara Han och Jag. Mina läppar är fortfarande fuktiga ifrån Hans läppar.
Mina framtänder glider över underläppen och i samma ögonblick blir jag intryckt mot diskhon.
Det dunkar i hela mig. Hela jag är som ett magnetiskt energifält och jag kan inte sluta le.

Sen går Han. Han går hem. Men Han väntar på Mig. Mig och hela Mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0