Iko Iko!

Nu har äntligen min sockerpulla Amanda tagit sig hit. Aaaah. Sällskap! Äntligen!
Vi ska baka hemmagjord pizza på grahamsmjöl (uutruuuligt nyttigt..) och massa skit på..
"HAR DU INGEN TRÄGAFFEL? ... slyna" Kärlek rakt igenom.

Och vet ni vad mer? Jag har klippt henne också. Japp! Alla vill ju se ut som mig, så jag har klippt. Mja, jävligt många centimeter av hennes hår. Ni ska få före/efter-bild på det sen. (det väntas färgning innan också..)
Mandis
håller på att fixa med degen just nu. För det pallar jag inte alltså.

Jag håller på kräkas för att jag är så hungrig. Ja, serri. Mår snor-illa. Need some food i say.
På riktigt folk som inte lyssnar på Hoffmaestro är fan gay.
Inte homosexuella gay, utan bara GAY.
Usch vad jag älskar dom.

Näää nu jävlar blir det pizza. Jag vet, jag äter inte ens pizza. Men hemmagjort kan man fanimej inte motstå.


Kommentarer
Postat av: A

REGEL NR ETT: FÄRGA FÖRST, KLIPP SEN! mongo

2010-04-12 @ 19:50:43
Postat av: juicy

jag är inte utbildad så fuck off :D! jag gör det jag gör bäst. hoho

2010-04-12 @ 19:52:35
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0