Invalido

Det här var mitt konstigaste dygn på länge. Ok, att vara mamma till en riktigt människo-bebis. Ni kan iallafall stanna inne och byta blöja. Själv måste jag ta mig ner 5 våningar för att låta vilddjuret göra sitt.
Jag tror dock att det har varit överdrivet inatt.

21.00 - ut
23.15 - ut
00.15 - ut
01.55 - ut
03.20 - ut
05.15 - ut
08.30 - ut

Men idag på dagen har vi mest sovit. Jag vet inte riktigt om det är jättebra. Jag vill inte att hon ska bli en nattehund direkt. Men jag är ju stolt över henne som varken pinkat eller skitit inomhus.

Jag är sugen på sällskap? holla at me boy.

Kommentarer
Postat av: Gustavmia

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-02-08 @ 14:40:49
URL: http://gustavmia.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0