Jag trooor, jag troooor på soooommaren

Ja, tro kan man ju få göra iallafall. Någon som har en mer exakt temp på hur det känns utomhus?
Jag vaknade nämligen alldeles nyss. För 8 minuter sedan.

Fast jag måste nog sno mig nu om jag ska hinna med det jag ska göra.

Nu väntar nämligen Stuvsta på mig. Jag ska hoppa in på Loffe's grill (haha.. jävlar alltså) och sjunga "JA MÅ DU LEVA, JA MÅ DU LEVA" Ja, inte till Grillen. Utan till Bullen som står och grillar korv och fyller år idag.
Jag lovar och svär att hon tror att jag inte kommer att dyka upp. Men, den som skrattar bäst, skrattar sist.
Eller hur man nu säger.

Men efter det måste jag till jobbet direkt. Ska hålla personalmöte. Timmarna går lite hullerombuller i mitt huvud just nu. Och jag känner på mig att alla inte direkt kommer vara supernöjda med slutresultatet.
Skulle inte jag heller vara.

Men jag måste. Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker och hämtar mitt lilla barn.
Nu börjar det kännas. På riktigt. Om 2 dagar kommer jag ha en annan levande varelse att ta hand om i 15-16 år framåt. Kanske längre. Det är ju ganska skrämmande. Men jääävlar det känns bra.
Så nu kommer jag ABSOLUT inte kunna bli tillsammans med någon pälsdjursallergiker!

Nu ska jag klä på mig och dra. Jalla, hejdå. Ha en bra dag. Heddå heddå!

Kommentarer
Postat av: N

Att jag missade det :( jag som åter igen bor i krokarna

2010-04-27 @ 01:39:09
Postat av: juicy

Vad missade du? haha! :D

vaaaa? varför har du nu flyttat?

2010-04-27 @ 20:26:10
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: N

att sjunga på loffes!

flyttat har jag väl iofs inte, jag har blivit hemlös :D bor på soffan där nu hehehe

2010-04-27 @ 20:36:32
Postat av: juicy

HAHA.. äh.



vaaa? but why? hett. haha!

2010-04-27 @ 20:38:12
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: N

åååh, lång historia. du är inblandad HAAAAAAAAAAH =D!

2010-04-27 @ 23:20:11
Postat av: juicy

men näe! vad har du nu dragit in mig i? :o haha!

2010-04-28 @ 05:40:34
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0