Joligt och doligt.

Enda anledningen egentligen till varför jag ens har kvar mitt 8 års medlemskap på QX.se kvar är för alla jävla nötter som faktiskt existerar där och jag ÄLSKAR det!
Jag kommer alltid ha en förkärlek till konstiga och knäppa människor.
Vare sig det är bögar som vill test-ligga mig eller om det är någon som vill köpa mina använda trosor.
Jag kommer alltid älska er som slänger upp 347236456 olika bilder på sina kukar. I exakt samma "poser".
Jag kommer alltid älska att hata minikukarna som vill att jag ska förnedra dom.

Jag gör ingenting. Jag bara finns där och iaktar och pratar med någon enstaka galning.
Jag måste göra det för att kunna leva mitt annars "normala" liv. Tack.

"Jag skulle jättegära vilja smiska dig, intresserad?" Man, 58.

Jag är oerhört intresserad. Not. Men fortfarande extremt roande att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0