Lätt och lagom, eller?

Nej, för lätt och lagom finns inte i min värld. Jag vet inte om det är neggo eller posse.
Men jag menar.. det finns inte mycket som är precis så, som jag vill ha det.
Antingen är det FÖR tråkigt, eller så är det FÖR mycket.

Jag brukar jämnföra mitt tankestätt med min brors bilkörning.
Han kan inte köra i ett normalt mellanläge. Det är gasen i botten eller tvärnit.
Jag får wiplash-skador av att bara tänka på att sitta i samma bil som honom.

Det här är samma sak som i mina val av killar genom tiderna. Ja, jag är så jävla gammal.
Jag och världens bästa K pratade om det här igår. Vi lider av samma syndrom. Som vi båda har gått in för att total förändra. Jag klagar när en kille är vanlig, normal. Ja, helt enkelt bra. För då är han tråkig.
Men när jag träffar någon som är störd, är konstig, hyper och ja, lider av någonting så tycker jag om honom men tycker ändå att han är dum i huvudet och vet innerst inne att, it's never gonna work.
Jag har ju inte varit medveten om det själv. Men jag ska ju alltid rädda alla, hela tiden.
Jag tänker inte rädda någon nu. Det är fan tajm för MIG att bli räddad.

Mamma: Jossan, du måste skaffa dig en snäll kille som tar hand om dig och bryr sig om dig!

När hon säger så, så är det första jag tänker på; "men gud vad tråkigt.."

Men är det så konstigt egentligen? har jag någonsin upplevt ett normalt förhållande i mitt liv eller kring mitt liv? Haha. Dom som har ett NORMALR förhållande är jag förvisso avis på och gläds dom.
Men tänker ändå i slutändan, är det där verkligen jag?

Jag tror jag behöver någon som är "normal" men mer lagd åt det sjuka hållet.
Någon som ger mig äventyr, som är störd och rolig. Men som ändå tar hand om mig, bryr sig om mig och vill ligga med mig när jag behöver och vill. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA. Skämtåsido. Inte.

Vad jag pratar massa bajs nu. även fast det är sant! Nu måste jag directus hoppus inus duschus.
Mitt lilla barn väntar på mig i Hammarby. (Ja, jobbet alltså.. )

Måste raka mina ben också. Amanda tycker att jag verkar "deprimerad" då jag inte gör det.
Ni kan tolka det som ni vill. Jag tolkar det som att jag lever i celibat.




Ha en underbart fin dag, för det ska jag försöka att ha.
Besos mi amores!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hade jag varit kille så hade jag blivit din pojkvän på studs!

2010-04-14 @ 12:38:32
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Daniel

...eller om jag var straight.

2010-04-14 @ 12:57:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: juicy

MEN GUD. Ser ni mitt problem?

Blir inte en bög kär i mig, så är det min bästa vän som varken är flata eller kille.

2010-04-14 @ 20:37:13
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0