Men böl..

Vet ni att jag fullkomligt skiter i? om ni är känsliga och töntiga som inte klarar av att läsa att man bajsar, fiser, kissar, mensar, blöder, har sex, pillar på sig själv, pillar på någon annan.. whaaaat-so-ever.
Jag menar. Jag tvingar inte er att läsa min blogg. Ni kan gå på någon Gudstjänst istället om det passar bättre.

Godmorgon kanske kan vara fel ord. Men jag vaknade faktiskt för 40 min sen.
Eller ok, jag vaknade vid 8 idag igen. Svarade på SMS. Vilket jag måste se nu vad jag ens har skrivit.
Somnade om och drömde en massa saker alltså. Jag kan ju våga påstå att jag innerst inne har en svag frustration då jag BARA (typ) drömt om sex inatt/imorse. Oj oj oj oj.

Dag 3; och jag blöder fortfarande som en ko. Och jag har NOLL energi. jag vill göra saker men jag orkar inte.
Jag tror att jag behöver börja käka järn eller kalk eller något om jag ska fortsätta att förlora 1l blod om dagen.
Nåja.

Jag har flytt-tankar igen. Jag vill verkligen flytta åt helvete. Börja på en ny kula. Helt enkelt.
Det går inte här i sthlm. Vart jag än bosätter mig. Bla bla bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0