Rysningar

Idag har jag jobbat med Bullen. Hon har äntligen lärt sig att göra rullar. Så nu slipper hon stänga en timme tidigare i panik för att hon inte vet hur man gör. Jag är en sån duktig chef. Eh. JAPP!

Kom hem för cirkus 45 min sen och har redan hunnit trycka i mig två morotsbrödsskivor med leverpatte och smörgåsgurka. Nu sitter jag och dricker grönt te och käkar en Brownie.
Imorgon börjar jag på diet. HA HA HAAA. Det ska bli kul. Fast nu har jag lust att kräkas efter den här brownisen faktiskt. Helt sjukt onödigt att jag åt den om jag ska vara ärlig. Hur mycket det än knullar i munnen!
Något måste man ju få.

Förresten så testade jag min nya fina vita spets-bh idag.
Gudars, I LOVE YOU. Bh:n alltså. Så himla fin!

Och förresten igen. Varför är alla så himla rädda för mig? Jag är ju JÄTTESNÄLL!
Inte.


Lyssna; Jamie T – If You Got The Money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0