Smart drag

Nej, att vakna 15.oo var inte alls ett smart drag ifrån min sida.
Jag har snart varit vaken i mindre än 9h och jag ska snart lägga mig igen. Okej? Inte direkt.
Sitter och dricker mitt gröna te som vanligt och tittar på South Park. JAG ÄLSKAR DET!

Jag sitter och tittar på doggynamn. Varför inte.. Drulle? Örjan? Ja, jag kan fortsätta.
Men jag börjar få ett favvonamn. Måste smaka på det lite mer bara; Lafayette!
Annie tänker på "den feminina bögjäveln" i True Blood, medans jag själv tänker på ena hunden i Aristocats.
Nej, men nej. Det är alltid jag som ska vara värst och äcklig och snuskig, och vulgär och allt.

OCH PLEASE.. prata gärna mer om mig då jag inte är i närheten och speciellt när ni inte känner mig, i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0