sööhöööndaaahaaag

Ojojoooooj. Den här Söndagen har varit lång. Känns det som iallafall.
Min lillasyster sov hos mig inatt. Idag bjöd jag henne på lunch. För mina sista coronas. Eh? Öl? Nej. kronor. Då.
Vi hade en "sisters-hook-up". Vi brukar ofast tjafsa en hel del när vi ses. Men nu tjafsade vi inte så mycket.
Bara när hon säger att hon köpt hårfärg, frågar mig om jag kan hjälpa henne? - nej, sandra jag kan inte.
Då skriker hon och blir sur. Typiskt Törnberg syndrom (inte för min del. Längre) Man gör saker och frågar efteråt. Eller inte alls.

Nu håller jag på att kissa på mig i skrivande stund. Så jag återkommer om några sekunder.

Ååååh.. jag sitter och pratar med Sebastian på facebook-chatten just nu.
"saknar dig jossan" Jag saknar dig med ditt spjuver. Han flydde landet och for till Spanien. Bara helt så där.
Ska bli så sjukt kul när han kommer hem. Vi går bra ihop.
Men iallafall, snart kommer han hem till Sverige. Då ska vi catch up some tid!

Jag känner att det här inlägget aldrig riktigt kommer att bli färdigt. Haha. Jag försöker äta min "middag" som innehåller nudlar med räksmak och vatten.

Har haft Micke över här på kvällen också. Vi har snackat en jävla massa skit, tittat på Parlamentet och Ballar av Stål. Nu för ett tag sen åkte han hem till sin lilla dotter.

NEJ.. blä. Noll motivation. Måste ha energi i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0