the way you move hey ey hey!

Idag vaknade jag av att det susade och dunkade i mitt monsteröra.
Ja, alltså jag var öron, näsa, hals-barn när jag var liten och var sjuk var och varannan vecka.
Nu har jag varit frille hur länge som helst om man inte räknar med akuta bajsigheter. Men det vill jag inte kalla sjukdom direkt. Egentligen. Indirekt så är det inkorrekt att göra det.
Jag som t.o.m har varit med Bullen under hela 7 veckor som hon har gått och varit apsjuk!
Inte ens då har jag ens blivit lite sjuk. Själv har hon ätit både penicillin och antibitika-kurer gång på gång. Ibland samtidigt. Jag sa att hon kanske hade HIV. (Just för att man får nedsatt immunförsvar av det, daaaah..) 
Men det tyckte inte hon var särskillt roligt.
Jag försökte iallafall.

Jag har iallafall fått Lei att jobba istället för mig idag. Ibland kan man inte annat än att älska dom anställda.
Iallafall dom som verkligen gör allting till 100%. Jag älskar människor med driv i!
Jag har sagt det förr och kommer alltid att säga det. Hatar slappa människor som tackar nej till allt i livet.
>En liten snorloska på er vareja!

Hm, man kanske skulle göra en sån här äta frukost - sen sova igen? Fast varför ska jag sova när jag ändå är uppe nu? Hm. Jo för att det är så jävla skönt och det är välbehövligt för min del.

Jag kunde inte somna igår. Jag började tänka på jättemycket saker som jag bara lagt åt sidan.
Så idag ska jag skriva en fet lapp och sätta på ytterdörren så jag ser den varje dag, så jag blir påminnd om att det är saker jag MÅSTE göra för att kunna sova gott. Tydligen. Egentligen orkar jag inte. Vill att pappa ska göra allting. Men sånt kan man ju inte säga/göra när man är vuxen. Jag känner mig ynklig. Får jag ligga hemma och känna mig ynklig idag? Kanske gråta en skvätt? öh. Nej, det tänker jag då inte göra.
Men ynklig. Det tänker jag känna mig och titta på puppies. Och planera.

På riktigt, en riktigt WAKE-UP-LÅT måste ju vara; Train – Hey, Soul Sister !
Jävlarrrr. Helt besatt är jag! Bli det du med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0