vart eru?

Varför svarar ingen på mina SMS för? Vad är problemet? Vill verkligen INGEN umgås med mig idag?
Jag får panik. En sådan panik att jag ska ner och handla nu. Behöver luft och behöver godis. CHOKLAD.
Vart fan är merren? Den vill ju aldrig komma som den ska nu för tiden. Ok, senaste två åren.
Jag VET ju att den ska komma eftersom att mina tuttar håller på att sprängas. Jag älskar dom när dom är så här. Hårda. Jag kan t.o.m gå utan bh och det är fortfarande snyggt. Inte för att dom börjat hänga så mycket. ÄN! Men.
Och min kropp brukar fungera så här; käkar jag nu massvis med choklad idag så kommer förmodligen merren ha droppat till imorgon. Vilket den borde. För den skulle kommit idag. Men som jag sa, den gillar att jävlas.
Tur är ju att den bara håller på i 3 dagar.

Vad ska man äta idag då? Så jävla booooring att laga mat ensam.
Nej, nu gick jag. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0