wawawiwa

Jag minns inte ens sist jag bloggade nu. Det var säkert igår. Men inget jag minns just nu.
Igår var jag ledig och tog en heldag med Stefan eftersom att Nathalie gått och blivit förkyld så kunde och VILLE inte jag mysa med henne och Nicole ett tag. Jag har varken tid, råd eller lust att bli sjuk.
Men iallafall.. Jag och Stefan var på mobiljakt i stan eftersom att min telefon är tajkon.

Waddapp!

Vi sprang in på Siba, vi sprang in på Onoff. Fanns EN mobil kvar på EN onoff i hela stockholm, av den jag ville ha.
Så vi åkte ända till Kista för att jag skulle få den. Tror ni att dom hade den eller? Eh nej.
Inte den andra heller som jag förälskade mig i, i butiken. Så jag slutade med en Vit Samsung Touch, som jag inte ens kan namnet på. Stefan köpte en Sony Ericsson Wivaz. Som han inte ens visste hur den såg ut.
På riktigt. Hela dagen igår ägnade vi oss åt att lära oss våra nya touchmobiler. JÄVLA PROJEKT ALLTSÅ!

Det roliga är att varje gång jag och Stefan vistas bland folk. Så får vi alltid för oss att folk på ALLVAR skulle tro att vi är tillsammans. Men ibland var det nästan jobbigt. Jag är sån här som får lite panik när jag börjar tro vad folk tänker hela tiden. T.ex om jag är i stan med någon av mina bröder. Då tänker jag så klart att folk tittar på oss som ett par. Precis som med mig och Stefan. Dom vet ju inte om att jag aldrig skulle vara tillsammans med en kille som är kortare än mig t.ex. Men man kan ju inte skrika ut det direkt.
Men igår var det roligt när vi stod och tittade på våra mobiler och han på expert frågar mig "vit eller rosa?" - verkligen ingen rosa! säger jag. Och Stefan säger; "ja, hon är ju ingen rosa människa.. jag vet inte ens om man kan kalla henne kvinna.." Något i den stilen. Då fick jag panik igen. Nu tror säljaren att vi är tillsammans för att Stefan vet så mycket om mig. SKOJA. Det är jätteroligt när folk tror sånt!

Aja, det var trevligt. Jag fick tillochmed en ring.

...


Till en annan sak, någon som hört Adam Lambert - Whataya want from me?
Anyhow.. om ni har det. Kan någon hålla med om mig att hans röst är sjukt lik Erik Grönwall?
Jag har hela tiden, sen första gången jag hörde den låten att det var min älskling Erik. MEN NEJ. Ok!
Var det bara jag eller?

Jag håller på att somna. Jag var uppe strax efter 7 idag. Ja, SJU.
Och tvättstugan väntar kl 13. Jag. Orkar. Inte. Men. Jag. Måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0