with-or-without-you

Jag har huvudvärk. Jag hade på riktigt 27 missade samtal på telefonen, och jag har hört 25 av dom samtalen ringa också. Men jag var helt lam. Jag orkar verkligen inte svara.
Sen var jag tvungen för jag vet inte hur man sätter på ljudlös på min telefon.
Till slut får jag ett SMS; "Svara kvinna! Det är sjukt viktigt!" Jag svarar inte.
Det fortsätter att ringa. DÅ svarar jag. Amanda som skrattar på andra sidan.
"jag kommer till dig idag, du får färga mitt hår.. och klippa page på mig idag!"

Alla vill vara som mig.

Slog mig nyss att jag efter idag endast har 100:- att leva på tills löning.
Hahah.. och jag har gjort vadå? Aja, det går. Jag har ju iallafall hela kylen och frysen full med mat.
Men någon uteserverings-öl blir inte först den 27:e. Okej? Jag är sjukt på! Jalla.

Jävlar vad fint väder det är. Åh. Mys!

Säg mig, vad är det vi väntar på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0