copyfuckincat

Vad såg du senast på TV?

Jag har ingen TV.. på riktigt

Har du varit olyckligt kär?

Ajjamensan

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

Jag är ju ingen "2 glas vin"-drickare iallafall

Vad vill du helst ha just nu?

Nytt jobb och en fet, blöt kyss av min snygging

Vackraste låt-texten?

Det finns inga ord - Kent

Din snyggaste kompis?

Nathalie. E - helt klart! Hon är mamma och snygg som 17!

Vilken smak är det i din mun just nu?

müsli och vanilj

Har du gott bordskick?

Ja, trott eller ej så är jag väldigt väluppfostrad. Tackar alltid, ställer av och drar in stolen och tuggar med stängd mun utan att smaska. Så ja?

2 saker inte många vet om dig?

1. Jag har piercat min navel 5ggr.. första gången med en potatissticka. Dock inte själv! Nice va?

2. Jag kan minnas saker som hänt för 10 år sen, men kan glömma det som hände för 10 min sen.

Har du köat mer än två timmar för något?

Men JA, kön på ICA maxi dagen innan julafton för något år sedan. KUL!

Har du någonsin...

Vunnit en trofé?

Hmm..

Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend?

Rocklegend.. räknas en Big Brother-människa?

Träffat din idol?

MEN NÄ

Blivit uppgraderad på flyget?

Blivit vadå?

Blivit medlem i 10 000-meters klubben?

Ånä!

Blivit portad från en bar/klubb?

Aldrig. Jag är för skön för det asså

Simmat med hajar/delfiner?

NOPE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0