fight club

Jävla skitdag. Jävla, helvetes idiotiska skitdag.
Förbannad och frustrerad och trött på allt och alla.


Lita aldrig på någon, inte ens dig själv. Mitt bästa råd. Även om jag inte ens kan ge råd.
Jag menar, ingenting jag gör fungerar ju iallafall? Det är lite skit-i-samma. Vilket allt är.
För tillfället..


Jag slits mellan att vara glad och arg. Varannan sekund. Verkligen jätteroligt. Nej.
Så, helt enkelt sluta 'låtsas' vara mina vänner. "Bästa vänner" Så jag kan gå vidare med MITT "omogna liv", med min "för unga pojkvän". Osv, osv.. var vuxna ni. Jag är stolt över er. Och jag är inte ens dryg eller sarkastisk när jag säger det.

Jag gillar mitt liv. Men, gör vad fan ni vill, så gör jag exakt vad jag vill.


Vet inte riktigt vad jag lider av egentligen. Överansträngande frustration kanske?
Jag har drömt flera dagar i rad att jag hamnat i slagsmål. JAG. Slagsmål. Och jag är helt galen.
Jag DRÖMMER att jag blir behandlad exakt så, som jag vill bli behandlad av den enda jag vill bli behandlad av.

På alla sätt.

Nej, nu orkar jag inte. Får väl fortsätta att bli ignorerad denna kuk-tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0