ingen lust, ingen ork, ingen idé

Befinner mig i min gamla hood och har tagit "semester" ifrån mig själv. Eller något i den stilen..
Dagen började med förseningar. Såklart.. ajabaja SL. Men ändå så tycker jag för en gångs skull att det ä skönt att åka hela den där vägen med pendeltåg. Jag vet inte varför. Helt ärligt.

Annars var min dag perfekt! För det första kom en vilt, främmande tjej fram till mig och gav mig komplimanger för mina ben. Jag höll på rodna sönder och blev jätteglad. (Ego-boost)
Kom till jobbet. Frisöerna tappade hakan och blev vildar.
"Josefine! Bellamia! Du ser ut som en italiano nu... mycket bättre! Oj vad fin du är!" (Ego-boost.. again..)

Senare satt Agda ~96 med ryggen mot mig och jag började skratta åt något. Då vänder hon sig om och öppnar sin lilla mun utan tänder; "åh jag blev så glad när jag hörde någon började att skratta! Det lät som ljuv musik i mina öron.. hihi"

Det måste ändå varit den bästa komplimangen jag fått. Jag som skrattar som en häxa. På riktigt.

Sen har jag kämpat röven av mig för att fixa någon som vill jobba i helgen.
Jag lyckades. Men sen sket mina planer ner sig iallafall. Att jag aldrig lär mig att INTE se fram mot någonting. Det blir bara skit-pannkaka utav det. Jag hade verkligen, VERKLIGEN sett fram emot den här helgen.
Men nej. Skit it.

Sandra ringde upp och bjöd mig på kräftskiva på lördag.
Så frågan är ju - Kräftskiva eller Landet? eh..
Mja, eftersom att den personen jag ville skulle följa med inte gör det, så är det ju egentligen skitsamma.

Jag hade stora planer på att sätta mig på corner idag och bli salongsberusad till fotbollen.
DET VAR JU MÅNGA SOM VILLE DET MED MIG!

Så, nä, det får bli film i mammas soffa istället.

yeeeyy....

Juste! Glömde att jag doppat huvudet i färgburken igen.



För en gångs skull så är jag sjukt nöjd. INGA svarta pigment utan ren och fin brun som är liite ljusare än på bilden. Jag får ju höra att jag ser italiensk ut. HALLÅ!? Nomo blandie. (På ett tag...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0