"bajs"

Må ha varit dagens MEST använda och uttjatande ord.
Kids alltså!

Min storslagna plan på att lägga mig tidigt igår gick åt helvete som vanligt.
Kom väl i säng kanske 03:20.. CIRKUS! Man kan ju inte vara på pricken direkt.
Kl 8 skulle alarmet ringa. Vilket det också gjorde. Jag mådde som ett as när jag gick upp.
Kände mig knappt levande. Fy och usch och blä. Men idag blir det fan sängen om någon timme.
Ska bara finna ORK att duscha innan. Jag orkar verkligen inte.

När jag läste saga för 5-åringarna idag höll jag på att somna. Tusen gånger om.

Inte nog med det så har jag känt mig ASfet idag.

Nej men blä. Astråkig onsdag helt enkelt. Saknar att gå ut och dricka öl, en onsdag som denna.

MEN FAAAAAAAAAAAAN vad irri jag blir på min äckliga jävla flathund som våldtar min äckliga jävla flatkatt. IGEN.
Seriöst, kan Bebis sluta löpa NÅGONGÅNG!? Det är inte normalt att löpa varje jävla vecka. Och det är inte normalt att min hund som är en flicka försöker sätta på henne och biter och nafsar henne i öronen och äcklar sig.

Jag blir förbannad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0