fredag jao

Jag har kommit på vad som hänt med min tutte. Det är ju fan en brännskada.
En brännskada som uppkom under mitt bad. Som sagt så badar och duschar jag kanske en aaaaning för varmt dessa fett kalla vintertiden. Huden får ta smällen. Sorry skin!
Igår råkade jag iallafall rycka bort sårskorpan så det ser fett unfresh ut och det är inte kul, för det svider som fan.
Inte fett...

Jag börjar få ont i halsen igen. Men jag ignorerar det som vanligt.
Ikväll ska det iallafall vankas Idol-final och vin och något "gott" hemma hos Sandy.K och Danitcho (kan inte stava, stavningen som Sandra gör.. haha) Kan vara dags för en dusch. Hon SMS:ade PRECIS.
Slår vad om att hon har skrivit "men HALLÅ!! är du klar?" men det är bara en chansning. Känner ju inte henne så bra.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah. Skämt.

Nej, nej. Nu sticker det i näsan igen. jag köööör då.

"ska vi till systemet 5-i-7 idag? eeeehheheh"

Nej, det ska vi inte. För jag vill gärna dö med TVÅ knän.

HA EN TREVLIG KVÄLL, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0